Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Y. P. Plessis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John McBain, W.I.H. Johnston, Andrew L. Speirs, C. M. Bayly, Marion J. Martin, Y. P. Plessis, G. A. Clarke, Alexander Lopata, D. Levran, P.L. Nayudu
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences. 442:140-145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Y. P. Plessis, Roger J. Pepperell, Alexander Lopata, W. I. H. Johnston, Ian J. Hoult, Andrew L. Speirs, G. N. KelIow
Publikováno v:
The AustralianNew Zealand journal of obstetricsgynaecology. 21(3)
Summary: In vitro fertilization and embryo transfer (IVF and ET) may be used to overcome reproductive failure caused by conditions which prevent the passage of gametes or interfere with fertilization in the female genital tract. The aim of the proced
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.