Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Y. Mardiati"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 6, Iss 1 (2017)
The study is aimed at finding an effective learning strategy that can increase metacognitive knowledge. Metacognitive knowledge is a standard that based on 2016-revised edition of 2013 curriculum needs to be achieved by every graduate in all level of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d83d2d7a3704adcae4c581a95799d7a
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 535:012019
Vibrio sp. group is one of the parameters of the health level of a shrimp culture. The aim of this study is to learn the population of vibrio and heterotrophic bacteria in Vaname shrimps’ cultivation under the use of probiotic bacteria. The profile
Autor:
L. R. Tanjung, Y. Mardiati, N. Muit, E. Nafisyah, Endang Mulyana, Sutrisno, Tjandra Chrismadha
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 535:012052
An experimental aquatic food chain system was tested to utilize eutrophic water for producing useful natural feed. Water flea (Daphnia magna) was the main focus in this food chain system, in which it was grown on algal biomass bloom in eutrophic wate
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 308:012021
Lake Maninjau is a tecto-volcanic lake in West Sumatra, which is currently facing eutrophication problem and urgently needs measures to be recovered. A preliminary experiment was carried out to assess the possibility of using minute duckweed (Lemna p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.