Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Y. Kusel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Stockton-Henderson, Y. Kusel, D Stephenson, Tom Burns, J McKendrick, L.S. O'Brien, T. Obuaya, Madeline Barley, Stephen Cooper, R. Chaplin
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. 50:288-294
Background This study aims to evaluate differences in the clinical profiles and use of psychiatric services by people with schizophrenia with and without borderline intellectual functioning. Both groups in this study were receiving standard community
Publikováno v:
Journal of intellectual disability research : JIDR. 52(10)
Background Little is known about the factors affecting the risk of behavioural and emotional problems in young people with severe intellectual disability (ID), although such evidence as there is suggests that there may be differences between the patt
Publikováno v:
Journal of intellectual disability research : JIDR. 49(Pt 12)
Background While a number of studies have examined the development of skills in children with intellectual disabilities (ID), most have been cross-sectional, most have been concerned with particular syndromes such as Down's syndrome or autism and few
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.