Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Y. Botma"'
Publikováno v:
Curationis, Vol 30, Iss 2, Pp 48-57 (2007)
The study investigated the perceptions of the youth regarding Voluntary Counselling and Testing (VCT) and sexual aspects related to HIV and AIDS. The study was grounded in qualitative methodology, using 4 focus group interviews for data collection -
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2de60f73e5334d3a8cb606a323d89969
Publikováno v:
Curationis, Vol 30, Iss 1, Pp 32-40 (2007)
Escalating adolescent pregnancy and risky sexual behaviour is becoming more common amongst young adolescents and especially amongst black adolescents in South Africa. Statistics confirm that South African adolescents as young as fourteen are already
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e00d97a5eb94413ebc00a2155be0f612
Publikováno v:
Curationis, Vol 26, Iss 1, Pp 57-61 (2003)
Throughout the world educators are starting to realise that integrated curricula reflect the “real world”. Students learn how to integrate theory appropriately with practice and it stimulates higher order thinking skills. Problem-based learning (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e1d75587d16458eba06bec65cda9fdb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.