Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Y. Ameyaw"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Sciences. 11:20-26
Publikováno v:
International Journal of Sciences. 11:27-33
Publikováno v:
International Journal of Sciences. 10:22-31
The purpose of this study is to investigate the use of concept map to enhance academic performance of students in DNA concepts. Quasi experimental design was used for the study. Thirty-nine (39) students from Boakye Tromo Senior High/Technical School
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e3c4f61828c030ae6a76d6e9c0f1f937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research Journal of Applied Sciences. 5:40-46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Y. Ameyaw
This study is an inquiry into the outcome of Learning Cycle Approach (LCA) on Senior High Students' understanding of Glycolysis and the Krebs cycle at the Odorgonno Senior High School of the Ga South District in the Greater-Accra Region of Ghana. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d57af3c7be344db2e6e0450309523be6