Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Y Ghaedi"'
Publikováno v:
تعاون و کشاورزی, Vol 21, Iss 2, Pp 155-183 (2010)
The current study was carried out in 2009 with the purpose of planning a syllabus to promote cooperation in secondary school. The general purposes of the syllabus in this study was compiled based on theoretical bases and performed studies and after b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb47a280445746b6b54bf068d9db5b1d
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 3, Pp 521-532 (2020)
Background and Objectives: The aim of this research is study the nature of the relationship between teacher and learner in comprehensive e-learning process with an emphasis on ideas of Deleuze. With the expansion of e-learning, one of the important a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eac0aca6baeb4fbeaf5f635b95f30941
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 9, Iss 3, Pp 67-91 (2017)
The aim of this description-inductive study, is to draw forth implications for the purposes of scholarship in the social science based on critical realism with an emphasis on interdisciplinary studies. Critical realism, from an epistemological insigh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fb2ff8af93242249b4e35da7a9049c3
Publikováno v:
The British journal of oralmaxillofacial surgery. 57(2)
Publikováno v:
European Psychiatry. 41:S336-S336
BackgroundSubstance abuse in the youth is one of the major problems of any society. The research purpose was the development of a program for changing female adolescents’ attitude toward substance abuse and evaluating its effectiveness.MethodsTo de
Publikováno v:
European Psychiatry. 41:s861-s861
IntroductionAdolescence is frequently described as a golden time for prevention of substance abuse.AimsThis study is aimed at determining the fit of structural equation modeling for change of attitude toward substance abuse based on the components of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.