Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Y Bylstra"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kirsty Mann, L Hodgkin, Adrienne Sexton, M Kentwell, Jan Hodgson, Margaret Sahhar, J. Taylor, Michael Bogwitz, Y Bylstra
Publikováno v:
Journal of Genetic Counseling. 22:175-187
A model for practising genetic counselors to obtain clinical supervision via reciprocal peer observation and feedback was developed and trialled. The model was developed in response to a perceived lack of opportunity for immediate observational feedb
Publikováno v:
Hereditary Cancer in Clinical Practice, Vol 10, Iss Suppl 2, p A56 (2012)
Hereditary Cancer in Clinical Practice
Hereditary Cancer in Clinical Practice
Heritable cancer syndromes affect all ethnicities, however, people from culturally and linguistically diverse (CALD) backgrounds do not attend the Royal Melbourne Hospital (RMH) Familial Cancer Centre (FCC) in the numbers that reflect the diversity o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adrienne Sexton, Ingrid Winship, Michael Bogwitz, Y Bylstra, F Pearce, Geoffrey J. Lindeman, J. Taylor, M Kentwell, L Hodgkin, Margaret Sahhar, Kirsty Mann
Publikováno v:
Hereditary Cancer in Clinical Practice
Hereditary Cancer in Clinical Practice, Vol 10, Iss Suppl 2, p A16 (2012)
Hereditary Cancer in Clinical Practice, Vol 10, Iss Suppl 2, p A16 (2012)
At the Royal Melbourne Hospital, the Genetic Counsellors identified the desire to learn from each other, and engage in new forms of learning. Subsequently, a pilot project focusing on reflection, accountability, and experiential learning was develope
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.