Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Yılmazel, Sefa Emre"'
Autor:
Yılmazel, Sefa Emre1 sefaemre06@gmail.com
Publikováno v:
Business & Economics Research Journal. 2024, Vol. 15 Issue 3, p257-275. 19p.
Autor:
Yılmazel, Sefa Emre1 sefayilmazel@bayburt.edu.tr, Karademir, Aslı Çillioğlu2 akarademir@bartin.edu.tr
Publikováno v:
Business & Management Studies: An International Journal (BMIJ). 2022, Vol. 10 Issue 4, p1228-1240. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yılmazel, Sefa Emre
The purpose of this study is to examine the effect of brand variables, determined for brand portfolio strategies, on the consumers’ brand portfolio attitude via perceived risk. In the study, in the direction of house of brands and branded house str
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4268::9361afec2f353361ec735f1a6b0081ea
http://hdl.handle.net/11655/5135
http://hdl.handle.net/11655/5135
Autor:
Yılmazel, Sefa Emre
Bu çalışmanın amacı, literatürdeki internet üzerindeki tüketici davranışı teorilerinden Uyarıcı-Organizma-Tepki Teorisi doğrultusunda algılanan web site kalitesi ile elektronik kulaktan kulağa iletişim ve tüketicilerin marka tutumu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fdc201d532baedad5485b8daa11c4c6e
http://hdl.handle.net/11655/2425
http://hdl.handle.net/11655/2425