Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Yılmaz Tüzün, Özgül"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2011 Jan 01. 22(4), 313-332.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156604
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2010 Jan 01. 21(2), 255-273.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
DergiPark: 473464 tred Öz: Bu çalışmanın amacı STEM uygulamaları içeren laboratuvar uygulamaları seçmeli dersi kapsamında öğretmen adaylarının fen eğitiminde STEM uygulamalarına yönelik öz yeterlik inanç ve görüşlerinin incelen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3044::2e11e18cb97f2e5f2968f2ea92979d04
https://doi.org/10.24315/tred.473464
https://doi.org/10.24315/tred.473464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özgelen, Sinan, Yılmaz Tüzün, Özgül
Publikováno v:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 6, Iss 2, Pp 60-74 (2011)
Volume: 6, Issue: 2 60-74
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Volume: 6, Issue: 2 60-74
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The purpose of the study is to explore the factors that mediate preservice science teachers’(PSTs) understanding of nature of science (NOS). This study was conducted during the LaboratoryApplication in Science II course and totally 50 PSTs joined t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yılmaz Tüzün, Özgül, Özgelen, Sinan
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 37, Sayı 164 (2012)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 37, Sayı 164 (2012)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 37, Sayı 164 (2012)
The purpose of this study was to investigate preservice science teachers’ (PSTs) beliefs about scientific process skills (SPS) and application of SPS during microteaching session. A case study approach was used. Participants were elementary PSTs en