Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Yılmaz, Ferah"'
Autor:
Ertürk, Sait, Atay, Turgut, Alkan, Mustafa, Kordalı, Şaban, Yılmaz, Ferah, Ghanbari, Solmaz, Doğan, Cansu, Toprak, Umut
Publikováno v:
In Journal of Stored Products Research June 2024 107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Adaptation of traditional children's games to social studies course: STEM course design for teachers
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 15(6):1422-1438
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=965198
Autor:
Atay, Turgut, Ertürk, Sait, Alkan, Mustafa, Kordali, Şaban, Yılmaz, Ferah, Barış, Aydemir, Ghanbari, Solmaz, Doğan, Cansu, Toprak, Umut
Publikováno v:
Archives of Insect Biochemistry & Physiology; Mar2024, Vol. 115 Issue 3, p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psycho-Educational Research Reviews; Aug2023, Vol. 12 Issue 2, p471-488, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalkan, Evrim, Gözler, Ahmet Mutlu, Aslan, Herdem, Kurt, Güley, Başçınar, Selda, Sezgin, Murat, Yılmaz, Ferah, Açık Çınar, Şermin, Önen, Sinem, Kaboğlu, Gökhan, Ürkmez, Derya
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2605::261251e92a97b81409914345c9c98e4c
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/e176d1a0-6866-437d-a26c-932775a72051/oai
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/e176d1a0-6866-437d-a26c-932775a72051/oai
Autor:
Yılmaz, Ferah Güçlü
Publikováno v:
Anatolian Journal of Education; Apr2021, Vol. 6 Issue 1, p175-190, 16p