Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Yıldırım, Soner"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:3370-3374
Publikováno v:
In Computers & Education October 2013 68:353-365
Publikováno v:
Assistive Technology; 2023, Vol. 35 Issue 3, p279-290, 12p
Publikováno v:
In International Journal of Educational Development 2010 30(1):91-101
Autor:
Yıldırım, Soner, Tezci, Erdoğan
Tezci, Erdoğan (Balikesir Author)
Kosovo is one of the countries with a multicultural social structure. This multicultural social structure is naturally reflected in schools and classrooms. Classes with a multicultural structure can affect teac
Kosovo is one of the countries with a multicultural social structure. This multicultural social structure is naturally reflected in schools and classrooms. Classes with a multicultural structure can affect teac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4609::a76c5a49e447a5a03aecbd3d03e18359
https://hdl.handle.net/20.500.12462/11716
https://hdl.handle.net/20.500.12462/11716
Autor:
Yıldırım, Soner
Yüksek Lisans Tezi
Lied'ler konservatuvar düzeyi ses eğitiminin en önemli materyallerinden biridir. Ses eğitimi veren konservatuvarların genelinde lisans eğitimi boyunca Lied söylemek zorunlu tutulmaktadır. Öğrencinin müzikal gelişi
Lied'ler konservatuvar düzeyi ses eğitiminin en önemli materyallerinden biridir. Ses eğitimi veren konservatuvarların genelinde lisans eğitimi boyunca Lied söylemek zorunlu tutulmaktadır. Öğrencinin müzikal gelişi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9479::f2fe59bb69021b98214e4312ecb70884
https://hdl.handle.net/20.500.12452/6649
https://hdl.handle.net/20.500.12452/6649
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; 2021, Vol. 29 Issue 6, p1037-1054, 18p