Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Yüksel, Ayşe Şule"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmer, Sally B., Gönültaş, Seçil, Yüksel, Ayşe Şule, Argyri, Eirini K., McGuire, Luke, Killen, Melanie, Rutland, Adam
Supplemental material, sj-docx-1-jbd-10.1177_01650254221128275 for Challenging the exclusion of immigrant peers by Sally B. Palmer, Seçil Gönültaş, Ayşe Şule Yüksel, Eirini K. Argyri, Luke McGuire, Melanie Killen and Adam Rutland in Internatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a1d5633dad42002b4c10a933b09319c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gönültaş, Seçil1,2 secilgonultas@bilkent.edu.tr, Argyri, Eirini K.2, Yüksel, Ayşe Şule2, McGuire, Luke2, Palmer, Sally B.3, Killen, Melanie4, Rutland, Adam2
Publikováno v:
Peace & Conflict. Aug2024, Vol. 30 Issue 3, p372-386. 15p.
Autor:
Yüksel, Ayşe Şule
Hikâyeler, eski çağlardan günümüze; ruhsal huzuru sağlama, davranış değişiklikleri yaratma ve rehber olma gibi işlevleriyle kullanılmış evrensel araçlardır. Hikâyelerin bu özelliklerini fark eden modern çağ psikologları, hikâye
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::82f68051ae3ea195754f73d7d3e7f967
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/180555
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/180555
Autor:
DEMİR, Halis1 halisdemir@cumhuriyet.edu.tr, ÇINAR, Fatih2 cinar.fatih.58@hotmail.com, ÖZTUNÇ, Esra3 oztuncesra@gmail.com
Publikováno v:
Amasya Theology Journal / Amasya Ilahiyat Dergisi. Dec2023, Issue 21, p79-115. 37p.
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Mar2022, Vol. 92 Issue 1, p364-366. 3p.