Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Y, Smalls"'
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders. 31(6)
The Behavior Problems Inventory (BPI-01) is a 52-item respondent-based behavior rating instrument for self-injurious, stereotypic, and aggressive/destructive behavior in mental retardation and other developmental disabilities. Items are rated on a fr
Publikováno v:
Research in developmental disabilities. 21(3)
Functional assessment is a method to identify the relationships between a behavior of interest and an individual's environment. Traditional methods for functional assessment have relied on experimental techniques in which analog sessions are designed
Autor:
Baker P; Tizard Centre, University of Kent, Canterbury, UK., Chishty-Collins J; Royal Holloway University of London, Egham, UK., Gore N; Tizard Centre, University of Kent, Canterbury, UK.
Publikováno v:
Journal of applied research in intellectual disabilities : JARID [J Appl Res Intellect Disabil] 2025 Jan; Vol. 38 (1), pp. e13325.
Autor:
Reyes-Martin J; Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport, Blanquerna, Ramon Llull University, Barcelona, Spain.; Fundació Vallparadís, Barcelona, Spain., Simó-Pinatella D; Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport, Blanquerna, Ramon Llull University, Barcelona, Spain., Andrés A; Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport, Blanquerna, Ramon Llull University, Barcelona, Spain.
Publikováno v:
Journal of applied research in intellectual disabilities : JARID [J Appl Res Intellect Disabil] 2025 Jan; Vol. 38 (1), pp. e13312.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.