Zobrazeno 1 - 10
of 262
pro vyhledávání: '"Y, Dikmen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B, Mete, A F, Kurt, S, Urkmez, O, Demirkiran, G, Can, G Y, Dumanli, S, Bozbay, H Y, Arsu, B, Otlu, R, Karaali, I I, Balkan, N, Saltoglu, Y, Dikmen, F, Tabak, G, Aygun
Publikováno v:
Nigerian journal of clinical practice. 25(5)
Epidemiology of nosocomial infections may show variability because of under-estimation of infection control measures (ICMs) in coronavirus disease 19 (COVID-19) outbreak.To investigate the Acinetobacter bacteremia outbreak developed in an intensive c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Current Health Sciences Journal
Purpose: This study was conducted to determine the achievement orientation of nursing and midwifery students and to examine some factors that may affect their achievement orientation. Material/Methods: The descriptive sample of this research was crea