Zobrazeno 1 - 10
of 226
pro vyhledávání: '"Xu, Mingfei"'
Autor:
Biswas, Abhijit, Xu, Mingfei, Fu, Kai, Zhou, Jingan, Xu, Rui, Puthirath, Anand B., Hachtel, Jordan A., Li, Chenxi, Iyengar, Sathvik Ajay, Kannan, Harikishan, Zhang, Xiang, Gray, Tia, Vajtai, Robert, Birdwell, A. Glen, Neupane, Mahesh R., Ruzmetov, Dmitry A., Shah, Pankaj B., Ivanov, Tony, Zhu, Hanyu, Zhao, Yuji, Ajayan, Pulickel M.
Publikováno v:
Appl. Phys. Lett. 121, 092105 (2022)
Wide and ultrawide-bandgap semiconductors lie at the heart of next-generation high-power, high-frequency electronics. Here, we report the growth of ultrawide-bandgap boron nitride (BN) thin films on wide-bandgap gallium nitride (GaN) by pulsed laser
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.00643
Publikováno v:
In Optics Communications 15 October 2024 569
Autor:
Li, Chenxi, Pieshkov, Tymofii, Mei, Zhaobo, Xu, Mingfei, Li, Tao, Murukeshan, Jishnu, Vajtai, Robert, Zhao, Yuji, Biswas, Abhijit, Ajayan, Pulickel
Publikováno v:
In Diamond & Related Materials October 2024 148
Autor:
Qin, Muchuan, Wang, Yun-yan, Xu, Mingfei, Tang, Jia, Tang, Xi, Mahmood, Qaisar, Tang, Chong-Jian
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 20 February 2024 912
Publikováno v:
In Gas Science and Engineering January 2024 121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xu, Mingfei
There has been a strong advocacy of Communicative Language Teaching (CLT) in China since the 1980s. One underlying assumption behind this approach is that acquisition is a process which depends on conversational interaction (Wagner-Gough & Hatch, 197
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.744692
Autor:
Zhao, Yuji, Xu, Mingfei, Huang, Xuanqi, Lebeau, Justin, Li, Tao, Wang, Dawei, Fu, Houqiang, Fu, Kai, Wang, Xinqiang, Lin, Jingyu, Jiang, Hongxing
Publikováno v:
In Materials Today Energy January 2023 31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.