Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Xu, Lin-xuan"'
Autor:
Xu, Lin-xuan, Zhang, Jia-lin, Geng, Xiao-min, Song, Kun-ru, Zeng, Pan-pan, Potenza, Marc N., Schad, Daniel J., Zhang, Jin-tao
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior June 2024 155
Autor:
Song, Kunru, Zhang, Jia-Lin, Zhou, Nan, Fu, Yu, Zou, Bowen, Xu, Lin-Xuan, Wang, Ziliang, Li, Xin, Zhao, Yihong, Potenza, Marc, Fang, Xiaoyi, Zhang, Jin-Tao
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry September 2023 62(9):1051-1063
Autor:
Zhang, Jia-Lin, Zhou, Nan, Song, Kun-Ru, Zou, Bo-Wen, Xu, Lin-Xuan, Fu, Yu, Geng, Xiao-Min, Wang, Zi-Liang, Li, Xin, Potenza, Marc N., Nan, Yun, Zhang, Jin-Tao
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience December 2022 58
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xu, Lin-xuan, Wu, Lu-lu, Geng, Xiao-min, Wang, Zi-liang, Guo, Xiang-yi, Song, Kun-ru, Liu, Guan-qun, Deng, Lin-yuan, Zhang, Jin-tao, Potenza, Marc N.
Publikováno v:
In Psychiatry Research August 2021 302
Autor:
Wu, Lu-lu, Zhu, Lei, Shi, Xin-hui, Zhou, Nan, Wang, Rui, Liu, Guan-qun, Song, Kun-ru, Xu, Lin-xuan, Potenza, Marc N., Zhang, Jin-Tao
Publikováno v:
In Psychiatry Research April 2020 286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu L; 1Department of Psychology, Sun Yat-sen University, Guangzhou, China., Yao YW; 2Department of Psychology, The University of Hong Kong, Hong Kong SAR, China.; 3State Key Laboratory of Brain and Cognitive Sciences, The University of Hong Kong, Hong Kong SAR, China., Fang XY; 4Institute of Developmental Psychology, Beijing Normal University, Beijing, China., Xu LX; 5State Key Laboratory of Cognitive Neuroscience and Learning and IDG/McGovern Institute for Brain Research, Beijing Normal University, Beijing, China., Hu MJ; 1Department of Psychology, Sun Yat-sen University, Guangzhou, China., Zhang JT; 5State Key Laboratory of Cognitive Neuroscience and Learning and IDG/McGovern Institute for Brain Research, Beijing Normal University, Beijing, China., Potenza MN; 6Department of Psychiatry, Yale University School of Medicine, New Haven, CT, USA.; 7Child Study Center, Yale University School of Medicine, New Haven, CT, USA.; 8Department of Neuroscience, Yale University School of Medicine, New Haven, CT, USA.
Publikováno v:
Journal of behavioral addictions [J Behav Addict] 2024 Apr 24; Vol. 13 (2), pp. 429-449. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 24 (Print Publication: 2024).