Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Xu, Guoqin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xu, Guoqin1,2 (AUTHOR) xuguoqin06@126.com, Ji, Junlin1 (AUTHOR) 13529250572@163.com, Zheng, Zhanyao3 (AUTHOR) 18487086621@163.com, Song, Hongchuan1 (AUTHOR) shc@ynnu.edu.cn, Yang, Hong1 (AUTHOR) yanghong25red@126.com, Liu, Jing1 (AUTHOR) lj@ynnu.edu.cn, Yin, Fang1 (AUTHOR) wootichang@163.com, Zhang, Wudi1 (AUTHOR), Hao, Shumei1 (AUTHOR) yf6709@ynnu.edu.cn
Publikováno v:
Energies (19961073). Nov2023, Vol. 16 Issue 22, p7496. 15p.
Publikováno v:
Frontiers in Physiology; 2024, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Song Yuefan, Xu Guoqin
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 180, p 04009 (2023)
The issue of students’ subject bias has attracted widespread attention in high school teaching. Currently, researchers have conducted in-depth research on the reasons for students’ subject bias, but there is still little analysis from the perspec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d581f6f1af5c4da4a42d92be0594fb63
Publikováno v:
In Journal of Functional Foods May 2019 56:92-101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.