Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Xiong, M.H."'
This paper presents an optimal method and a heuristic approach which aims at maximizing the profit when responding to a set of customer enquiries under limited capacity. The model takes into consideration the quantity of available-to-promise (ATP) wh
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/3902
For most Smaller Manufacturing Enterprises (SMEs), how to manage customer enquiries at the customer enquiry stage is of great importance to maintain the competitive advantage and secure future customer orders. A lack of co-ordination between marketin
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/3741
Customer demand fulfillment is the business process within a company that determines how the customer demand is fulfilled. A rush order is the last minute customer order after the production plan of a company has been concluded. For these rush orders
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/4030
Publikováno v:
In International Journal of Production Economics 2006 103(1):332-346
Publikováno v:
Production Planning & Control. Oct/Nov2003, Vol. 14 Issue 7, p662-672. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.