Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Xing, Kuan"'
Autor:
Hohmeier, Kenneth C., Barenie, Rachel E., Hagemann, Tracy M., Renfro, Chelsea, Xing, Kuan, Phillips, Auston, Allen, Rachel, Fiscus, Michelle D., Chisholm-Burns, Marie, Gatwood, Justin
Publikováno v:
In Journal of the American Pharmacists Association January-February 2022 62(1):326-334
Selected, peer reviewed papers from the 3rd International Conference on Green Buildings Technologies and Materials (GBTM 2013), December 21‐22, 2013, Kuala Lumpur, Malaysia
Autor:
Leathers, Sonya J., Voort, Beth L. Vande, Xing, Kuan, Walsh, Kevin, Spielfogel, Jill E., Annes, Lee, Frizzell, Tracy, Fleary-Simmons, Dondieneita
Publikováno v:
Child Welfare, 2020 Jan 01. 97(6), 53-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48626316
Autor:
Cai-Ping Yan, Xing-Kuan Wang, Ke Jiang, Chong Yin, Chao Xiang, Yong Wang, Chaoyu Pu, Lu Chen, Yu-Ling Li
Publikováno v:
Frontiers in Cell and Developmental Biology, Vol 10 (2022)
Bone defects are a global public health problem. However, the available methods for inducing bone regeneration are limited. The application of traditional Chinese herbs for bone regeneration has gained popularity in recent years. β-ecdysterone is a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/779f5233ae2d4764a98fd3b455264843
Autor:
Xing Kuan Wu, Hao Xie
Selected, peer reviewed papers from the conference on Green Building Technologies and Materials, (GBTM 2011), May 30, 2011, Brussels, Belgium
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reed, Nicole, Bailey, Ashley, Laws, Shakari, Driver, Persis, Xing, Kuan, Thorkildsen, Theresa
Debunking the myth that all seniors experience extreme levels of disengagement in their last year of high school, seniors (n=138) from two urban schools completed three activities designed to measure their sense of responsibility for their own educat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31ea7ec168ce2495c9870d47c134c21b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.