Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Xie, Qianwen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Planta, 2020 Apr 01. 251(4), 1-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48742176
Autor:
Xie, Qianwen, Chen, Xueyin, Xiao, Jingmin, Liu, Shaonan, Yang, Lihong, Chen, Jing, Lai, Jiaqi, Lan, Rui, Chen, Yi, Yang, Haifang, Guo, Xinfeng
Publikováno v:
In Integrative Medicine Research December 2020 9(4)
Autor:
YIN Lingjia, STÅLSBY LUNDBORG, Cecilia, WU Darong, YANG Jinghua, ALVESSON, Helle Mølsted, CAI Jianxiong, LU Taoying, XIE Qianwen, MARRONE, Gaetano
Publikováno v:
Journal of Traditional Chinese Medicine; Jun2024, Vol. 44 Issue 3, p586-594, 9p
Publikováno v:
Trauma, Violence & Abuse, 2019 Jan 01. 20(1), 40-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26638246
Autor:
Xie, Qianwen1,2 (AUTHOR), Li, Siwei2,3 (AUTHOR), Zhao, Dongdong2,3 (AUTHOR), Ye, Lijun2,3 (AUTHOR), Li, Qingyan2,3 (AUTHOR), Zhang, Xueli2,3 (AUTHOR) zhang_xl@tib.cas.cn, Zhu, Li4 (AUTHOR) jewly54@126.com, Bi, Changhao2,3 (AUTHOR) bi_ch@tib.cas.cn
Publikováno v:
Microbial Cell Factories. 12/14/2020, Vol. 19 Issue 1, p1-11. 11p.
A systematic review and meta-analysis of the effects of mindfulness-based parallel group interventions on psychosocial functioning of children and parents.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e80c7377fbde0c22f939fd1840743a4
Autor:
Zhao, Tianlun1 (AUTHOR), Xie, Qianwen1 (AUTHOR), Li, Cong1 (AUTHOR), Li, Cheng1 (AUTHOR), Mei, Lei1 (AUTHOR), Yu, John Z.2 (AUTHOR), Chen, Jinhong1 (AUTHOR), Zhu, Shuijin1 (AUTHOR) shjzhu@zju.edu.cn
Publikováno v:
BMC Plant Biology. 2/27/2020, Vol. 20 Issue 1, p1-11. 11p. 1 Color Photograph, 6 Graphs.
Autor:
Wang Xianbin1, Xie Qianwen1
Publikováno v:
Economic Science / Jingji Kexue. 2021, Issue 1, p57-68. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.