Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Xie, Chuyin"'
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 January 2023 320:628-637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lai, Tinghong1,2 (AUTHOR), Xie, Chuyin1 (AUTHOR), Ruan, Minhua1 (AUTHOR), Wang, Zheng3 (AUTHOR), Lu, Hong1 (AUTHOR), Fu, Shimin1 (AUTHOR) fusm@gzhu.edu.cn
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/17/2023, Vol. 17 Issue 3, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Psychology, Health & Medicine. Jun2022, Vol. 27 Issue 5, p1168-1175. 8p. 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lai T; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Gannan Medical University, Ganzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China., Zeng X; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China., Xu B; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China., Xie C; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China., Liu Y; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China., Wang Z; Management Center for Quality Education of Baiyun District, Guangzhou, China., Lu H; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China., Fu S; Center for Brain and Cognitive Science, School of Education, Guangzhou University, Guangzhou, China.; Experimental Center (Education) of National Intelligent Society Governance , Student Development Center Under Intelligent Education, Guangzhou, China.
Publikováno v:
Current psychology (New Brunswick, N.J.) [Curr Psychol] 2023 May 11, pp. 1-9. Date of Electronic Publication: 2023 May 11.