Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Xiao, Henry"'
Current Large Language Models (LLMs) are predominantly designed with English as the primary language, and even the few that are multilingual tend to exhibit strong English-centric biases. Much like speakers who might produce awkward expressions when
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.15956
Autor:
Castonguay, Louis G., Youn, Soo Jeong, Boswell, James F., Kilcullen, J. Ryan, Xiao, Henry, McAleavey, Andrew A., Boutselis, Mary A., Braver, Melora, Chiswick, Nancy R., Hemmelstein, Neal A., Jackson, Jeffrey S., Lytle, Richard A., Morford, Marolyn E., Scott, Heather S., Spayd, Catherine S., O'Leary Wiley, Mary
Publikováno v:
Psychotherapy Research; Sep2024, Vol. 34 Issue 7, p845-857, 13p
Autor:
Xiao, Henry1 (AUTHOR) hux103@psu.edu, Castonguay, Louis G.2 (AUTHOR), Hayes, Jeffrey A.3 (AUTHOR), Janis, Rebecca A.1 (AUTHOR), Locke, Benjamin D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychotherapy Research. Feb2023, Vol. 33 Issue 2, p146-157. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arkin, Esther M., Fekete, Sándor P., Islam, Kamrul, Meijer, Henk, Mitchell, Joseph S.B., Núñez-Rodríguez, Yurai, Polishchuk, Valentin, Rappaport, David, Xiao, Henry
Publikováno v:
In Computational Geometry: Theory and Applications 2009 42(6):582-605
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.