Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Xiao, Boxin"'
Autor:
Xiao, Boxin, Pang, Haijun, Yu, Xiaojing, Hou, Yan, Wu, Qiong, Ma, Huiyuan, Lai, Xiaoyong, Wang, Xinming, Tan, Lichao, Yang, Guixin
Publikováno v:
In International Journal of Hydrogen Energy 15 December 2022 47(97):40872-40880
Autor:
Hu, Sumin, Li, Kunqi, Yu, Xiaojing, Jin, Zhongxin, Xiao, Boxin, Yang, Ruoru, Pang, Haijun, Ma, Huiyuan, Wang, Xinming, Tan, Lichao, Yang, Guixin
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 15 February 2022 1250 Part 1
Autor:
Chu, Dawei, Li, Fengbo, Song, Xiumei, Ma, Huiyuan, Tan, Lichao, Pang, Haijun, Wang, Xinming, Guo, Dongxuan, Xiao, Boxin
Publikováno v:
In Journal of Colloid And Interface Science 15 May 2020 568:130-138
Autor:
Zhang, Lulu, Song, Xiumei, Xiao, Boxin, Tan, Lichao, Ma, Huiyuan, Wang, Xinming, Li, Bonan, Guo, Dongxuan, Chu, Dawei
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 5 November 2019 580
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiao, Boxin1,2,3 (AUTHOR), Khan, Shifa Ullah4 (AUTHOR), Cui, Guannan2 (AUTHOR), Dong, Liming2 (AUTHOR), Zhang, Chunjing1,5 (AUTHOR) zhangcj922@163.com, Wu, Qiong6 (AUTHOR), Pang, Haijun3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clean Technologies & Environmental Policy. Oct2023, Vol. 25 Issue 8, p2629-2638. 10p.
Autor:
Xiao Boxin
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 179, p 02035 (2020)
China’s design education has not developed as fast and well as the economy. Instead, problems such as blindly imitating foreign design education, failing to deeply develop students’ potential, and failing to develop students’ design thinking ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18a70443169a43f699e874595a99eeb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.