Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Xiang, Yangfei"'
Autor:
Tejwani, Leon, Ravindra, Neal G., Lee, Changwoo, Cheng, Yubao, Nguyen, Billy, Luttik, Kimberly, Ni, Luhan, Zhang, Shupei, Morrison, Logan M., Gionco, John, Xiang, Yangfei, Yoon, Jennifer, Ro, Hannah, Haidery, Fatema, Grijalva, Rosalie M., Bae, Eunwoo, Kim, Kristen, Martuscello, Regina T., Orr, Harry T., Zoghbi, Huda Y., McLoughlin, Hayley S., Ranum, Laura P.W., Shakkottai, Vikram G., Faust, Phyllis L., Wang, Siyuan, van Dijk, David, Lim, Janghoo
Publikováno v:
In Neuron 7 February 2024 112(3):362-383
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhao, Xiaoya, Zhang, Zhenwu, Zhu, Qian, Luo, Yurui, Ye, Qinying, Shi, Shuxiang, He, Xueyang, Zhu, Jing, Zhang, Duo, Xia, Wei, Zhang, Yiqin, Jiang, Linlin, Cui, Long, Ye, Yinghui, Xiang, Yangfei, Hu, Junhao, Zhang, Jian, Lin, Chao-Po
Publikováno v:
In Cell Reports 27 June 2023 42(6)
Autor:
Sun, Jialin, Osenberg, Sivan, Irwin, Austin, Ma, Li-Hua, Lee, Nigel, Xiang, Yangfei, Li, Feng, Wan, Ying-Wooi, Park, In-Hyun, Maletic-Savatic, Mirjana, Ballas, Nurit
Publikováno v:
In Cell Reports 31 January 2023 42(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harrison, Sean Philip, Siller, Richard, Tanaka, Yoshiaki, Chollet Dugarte, Maria Eugenia, de la Morena-Barrio, María Eugenia, Xiang, Yangfei, Patterson, Benjamin, Andersen, Elisabeth, Bravo-Pérez, Carlos, Kempf, Henning, Nordhus, Kathrine Sivertsen, Lunov, Oleg, Dejneka, Alexandr, Mowinckel, Marie-Christine, Stavik, Benedicte, Sandset, Per Morten, Melum, Espen, Baumgarten, Saphira Felicitas, Bonanini, Flavio, Kurek, Dorota, Mathapati, Santosh Sadashiv, Almaas, Runar, Sharma, Kulbhushan, Wilson, Steven Ray Haakon, Skottvoll, Frøydis Sved, Boger, Ida Caroline Sneis, Bogen, Inger Lise, Nyman, Tuula Anneli, Wu, Jun Jie, Bezrouk, Ales, Cizkova, Dana, Corral, Javier, Mokry, Jaroslav, Zweigerdt, Robert, Park, In-Hyun, Sullivan, Gareth John
Publikováno v:
Harrison, Sean Philip Siller, Richard Tanaka, Yoshiaki Chollet Dugarte, Maria Eugenia de la Morena-Barrio, María Eugenia Xiang, Yangfei Patterson, Benjamin Andersen, Elisabeth Bravo-Pérez, Carlos Kempf, Henning Nordhus, Kathrine Sivertsen Lunov, Oleg Dejneka, Alexandr Mowinckel, Marie-Christine Stavik, Benedicte Sandset, Per Morten Melum, Espen Baumgarten, Saphira Felicitas Bonanini, Flavio Kurek, Dorota Mathapati, Santosh Sadashiv Almaas, Runar Sharma, Kulbhushan Wilson, Steven Ray Haakon Skottvoll, Frøydis Sved Boger, Ida Caroline Sneis Bogen, Inger Lise Nyman, Tuula Anneli Wu, Jun Jie Bezrouk, Ales Cizkova, Dana Corral, Javier Mokry, Jaroslav Zweigerdt, Robert Park, In-Hyun Sullivan, Gareth John . Scalable production of tissue-like vascularized liver organoids from human PSCs. Experimental and Molecular Medicine. 2023, 55, 2005-2024
Experimental and Molecular Medicine
Experimental and Molecular Medicine
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/107135
Dyslexia associated gene KIAA0319 regulates cell cycle during human neuroepithelial cell development
Autor:
Paniagua, Steven, Cakir, Bilal, Hu, Yue, Kiral, Ferdi Ridvan, Tanaka, Yoshiaki, Xiang, Yangfei, Patterson, Benjamin, Gruen, Jeffrey R., Park, In-Hyun
Publikováno v:
Frontiers in Cell and Developmental Biology. 10
Dyslexia, also known as reading disability, is defined as difficulty processing written language in individuals with normal intellectual capacity and educational opportunity. The prevalence of dyslexia is between 5 and 17%, and the heritability range