Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"XIN, JIMMY"'
Autor:
Tsoukalas, George, Lee, Jasper, Jennings, John, Xin, Jimmy, Ding, Michelle, Jennings, Michael, Thakur, Amitayush, Chaudhuri, Swarat
We present PutnamBench, a new multi-language benchmark for evaluating the ability of neural theorem-provers to solve competition mathematics problems. PutnamBench consists of 1692 hand-constructed formalizations of 640 theorems sourced from the Willi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.11214
We present an in-context learning agent for formal theorem-proving in environments like Lean and Coq. Current state-of-the-art models for the problem are finetuned on environment-specific proof data. By contrast, our approach, called COPRA, repeatedl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.04353
Autor:
Xin, Jimmy, Zheng, Linus, Rahmani, Kia, Wei, Jiayi, Holtz, Jarrett, Dillig, Isil, Biswas, Joydeep
Imitation Learning (IL) is a promising paradigm for teaching robots to perform novel tasks using demonstrations. Most existing approaches for IL utilize neural networks (NN), however, these methods suffer from several well-known limitations: they 1)
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.01440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xin, Jimmy, Zheng, Linus, Wei, Jiayi, Rahmani, Kia, Holtz, Jarrett, Dillig, Isil, Biswas, Joydeep
Learning from demonstration (LfD) is a widely researched paradigm for teaching robots to perform novel tasks. LfD works particularly well with program synthesis since the resulting programmatic policy is data efficient, interpretable, and amenable to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::086ba3c85bf2364d7af0ccf32a10145f
http://arxiv.org/abs/2303.01440
http://arxiv.org/abs/2303.01440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BioPharm International; Mar2023, Vol. 36 Issue 3, p18-21, 3p