Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"X. Q. Qu"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 87767-87777 (2022)
This empirical research aims to propose and examine an online teaching approach that embeds modeling-eliciting activities (MEA). The approach guides teachers to create a well-interactive online learning environment and improve the conceptual learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b15c1605f3e74841b89adb69df148be0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Genetics and Molecular Research. 14:9841-9848
We investigated the expression levels of high-mobility group box protein 1 (HMGB-1), CXC chemokine ligand 16 (CXCL16), microRNA (miRNA)-30a and transforming growth factor s1 (TGF-s1) in primary nephritic syndrome (PNS) patients and the clinical signi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Genetics and molecular research : GMR. 14(4)
This study aimed to investigate the expressional profile of interleukin-6 (IL-6) in articular cartilage bone of osteoarthritis (OA) patients and its correlation with OA. A total of 30 articular cartilage bone samples from knee OA patients, which were
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.