Zobrazeno 1 - 10
of 388
pro vyhledávání: '"X. Morandi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neurochirurgie
Neurochirurgie, 2022, 69 (1), pp.101389. ⟨10.1016/j.neuchi.2022.101389⟩
Neurochirurgie, 2022, 69 (1), pp.101389. ⟨10.1016/j.neuchi.2022.101389⟩
International audience; PURPOSE: The management of posterior fossa dural arteriovenous fistulas (pfDAVFs) is challenging. Here, we show how multidisciplinarity leads to their successful management, even in complex cases. METHODS: All pfDAVFs managed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
414 Anatomical and functional analysis of uterine innervation. A study based on female human fetuses
Autor:
M. Pinsard, P. Bellaud, N. Mouchet, A. Fautrel, J. Levêque, V. Lavoué, X. Morandi, K. Nyangoh Timoh
Publikováno v:
European Journal of Obstetrics & Gynecology and Reproductive Biology. 270:e110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Morphologie. 95:60-64
INTRODUCTION: Using an anonymous questionnaire, this study aimed to assess hopes and perceptions of second-year medical school students faced to gross anatomy dissections and to appreciate the status of dissection within the others anatomical teachin