Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"X L, Sui"'
Publikováno v:
Clinical Radiology. 78:e22-e27
To seek additional magnetic resonance imaging (MRI) features to improve the accuracy of differentiation between atypical sinonasal non-Hodgkin's lymphoma (NHL) and inverted papilloma (IP) using conventional MRI and apparent diffusion coefficient (ADC
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meilin Liu, S.-H. Guo, X.-T. Zhang, S.-R. Ji, Z.-H. Xie, X.-L. Sui, H. Yan, Z.-X. Zhang, S.-Y. Bo, X. Na, X.-L. Yang, Z.-L. Wu
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. 52:1029-1038
Objectives To understand the current status of intellectually disabled children and the prevalence of intellectual disability (ID) in children aged 0 approximately 6 years and its risk factors, and to provide scientific evidence to formulate relevant
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2009 International Conference on Measuring Technology and Mechatronics Automation.
According to theory of metal cutting and heat transfer, mathematical model of temperature field when work piece is milled by ball-milling cutter was established using moving heat source theory. Joint modeling method of work piece temperature field wa
Autor:
Z-H, Xie, S-Y, Bo, X-T, Zhang, M, Liu, Z-X, Zhang, X-L, Yang, S-R, Ji, H, Yan, X-L, Sui, X, Na, S-H, Guo, Z-L, Wu
Publikováno v:
Journal of intellectual disability research : JIDR. 52(12)
To understand the current status of intellectually disabled children and the prevalence of intellectual disability (ID) in children aged 0 approximately 6 years and its risk factors, and to provide scientific evidence to formulate relevant policies f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.