Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"X Allué, Martínez"'
Autor:
X. Allué Martínez
Publikováno v:
Anales de Pediatría, Vol 61, Iss 5, Pp 428-432 (2004)
La patología psicosocial ocupa un lugar importante en los motivos de consulta y los diagnósticos en la práctica pediátrica, sin embargo su registro es escaso o errático. El propósito de esta actualización es recoger y definir los diagnósticos
Publikováno v:
Anales de Pediatría, Vol 73, Iss 5, Pp 280.e1-280.e6 (2010)
Resumen: En la primera década del siglo XXI asistimos a vertiginosos avances científicos, tecnológicos y sociales. Nuevas realidades sociológicas hacen valer los derechos de la infancia, de la familia, del género y reclaman afrontar las desigual
Publikováno v:
Anales de pediatria (Barcelona, Spain : 2003). 73(5)
We have witnessed dramatic scientific, technological and social advances in the first decade of the XXI century. New sociological realities have enforced the rights of children, the family and gender and inequalities need to be faced under the criter
Autor:
X, Allué Martínez
Publikováno v:
Anales de pediatria (Barcelona, Spain : 2003). 61(5)
Psychosocial pathology accounts for a significant proportion of pediatric practice. Its registry, however, is usually scanty or erratic. The purpose of this update was to collect and define psychosocial diagnoses within the ICM-9-CM coding system in
Publikováno v:
Anales espanoles de pediatria. 56(1)
When faced with a patient with exercise-induced syncope, it is important to exclude heart disease. Nevertheless, neurally-mediated syncopes should be taken into account in the differential diagnosis and the tilt table test is essential to establish t
Publikováno v:
Anales espanoles de pediatria. 50(1)
The purpose of this study was to analyze the epidemiology of bronchiolitis in our area and to determine if changes in our medical installations have affected the course of this disease.Infants less than 12 months of age with bronchiolitis that had be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.