Zobrazeno 1 - 10
of 188
pro vyhledávání: '"Wylie, Andrew"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wylie, Andrew Colin
The relationship between phosphorus (P) concentration and process control parameters was investigated in a pilot scale enhanced biological phosphorus removal (EBPR) sequencing batch reactor (SBR). Datasets were examined to determine whether process c
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/7095
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wylie, Andrew Alistair
Myocardial ischaemia is characterised by a reduction in blood flow sufficient to cause a pathological change in myocardial function. One of the myocardial adaptive responses to ischaemic stress involves a change in gene expression which is regulated
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.284691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartram, David J., Heasman, Lindsay, Batten, Carrie A., Oura, Christopher A.L., Plana-Durán, Joan, Yuen, Ho Ming, Wylie, Andrew D.M.
Publikováno v:
In The Veterinary Journal 2011 188(2):193-196
Autor:
Wylie, Andrew Tennant
Thesis (PH. D.)--Columbia University, 1925.
Vita. Published also as Teachers College, Columbia University, Contributions to education, no. 170. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Bibliography:
Vita. Published also as Teachers College, Columbia University, Contributions to education, no. 170. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Bibliography:
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/20232655.html