Zobrazeno 1 - 10
of 287
pro vyhledávání: '"Wyatt, Tasha"'
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 2, p e18102 (2020)
BackgroundThe notion of anytime, anyplace communication is characteristic of the current generation of learners. Such communications have facilitated the growth and integration of a blended or hybrid learning platform in multiple educational settings
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d05525443034a53a6f16376ca13283d
Autor:
Rowden, Samantha N., Lawson, Michelle, Ponnapakkam, Adharsh, Martin, Paolo C., Wyatt, Tasha R., Percival, Candace S.
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics November 2024 274
Publikováno v:
In Social Science & Medicine August 2024 355
Publikováno v:
In Social Science & Medicine March 2023 320
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Pushing, standing and bringing to light: How medical trainees conceptualise professional resistance.
Publikováno v:
Medical Education; Nov2024, Vol. 58 Issue 11, p1343-1349, 7p
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education; Sep2024, Vol. 29 Issue 4, p1379-1392, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.