Zobrazeno 1 - 10
of 366
pro vyhledávání: '"Wubbels, T."'
Autor:
Slot, E.M., Vulperhorst, J.P., Bronkhorst, L.H., van der Rijst, R.M., Wubbels, T., Akkerman, S.F.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction March 2020 24
Autor:
Breeman, L.D., Wubbels, T., van Lier, P.A.C., Verhulst, F.C., van der Ende, J., Maras, A., Hopman, J.A.B., Tick, N.T.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2015 53(1):87-103
Autor:
Wubbels, T., Mainhard, M.T., Brok, P. den, Claessens, L., Tartwijk, J. van, Sabornie, E.J., Espelage, D.L.
Publikováno v:
Handbook of classroom management, 388-414. New York: Routledge
STARTPAGE=388;ENDPAGE=414;TITLE=Handbook of classroom management
STARTPAGE=388;ENDPAGE=414;TITLE=Handbook of classroom management
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a1b5a16f5dc7da928f43071644a39de7
https://hdl.handle.net/1887/3514524
https://hdl.handle.net/1887/3514524
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2012 28(7):948-956
Autor:
Slot, E. M., Vulperhorst, J. P., Bronkhorst, L. H., van der Rijst, R. M., Wubbels, T., Akkerman, S. F.
Sustaining an interest leads to a wealth of positive outcomes for adolescents. Whereas previous research has often attributed interest sustainment to deliberate reasons of the individual, one may argue that processes related to the daily routines and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::400128fa68ccd74d5e853d65a579fcfb
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/390627
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/390627
Autor:
De Corte, E., Verloop, N., Verschaffel, L., Wubbels, T., van Petegem, P., Volman, M., Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Kester
Publikováno v:
Pedagogische Studien, 97(5), 360. Vereniging voor Onderwijs Research (VOR)
De redactie heeft een aantal prominenten uitgenodigd om terug te blikken op de ontwikkelingen binnen de pedagogische en onderwijswetenschappen en in het bijzonder op de rol van Pedagogische Studiën daarin gedurende hun academische loopbaan. Hen is g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::576e27e182ed245e093a95507e58006d
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/410876
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/410876
Autor:
Breeman, L.D., Van Lier, Pol, Wubbels, T., Verhulst, Frank C., van der Ende, Jan, Maras, A., Hopman, J.A.B., Tick, N.T., Leerstoel Branje, Leerstoel Wubbels, Leerstoel Orobio de Castro, Adolescent development: Characteristics and determinants, Social and personality development: A transactional approach, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Exceptionality, 26(4), 230-244. Routledge
Exceptionality, 26(4), 230. Routledge
Exceptionality, 26(4), 230. Routledge
The aim of this study was to examine developmental links between disobedience and teacher-child closeness in a sample of boys with psychiatric disorders (i.e., emotional and behavioral disorders (EBD) and autism spectrum disorders (ASD)) and special
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.