Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Wu, Patrick Y."'
Existing text scaling methods often require a large corpus, struggle with short texts, or require labeled data. We develop a text scaling method that leverages the pattern recognition capabilities of generative large language models (LLMs). Specifica
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.12049
Existing approaches to estimating politicians' latent positions along specific dimensions often fail when relevant data is limited. We leverage the embedded knowledge in generative large language models (LLMs) to address this challenge and measure la
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.12057
Text analysis in the social sciences often involves using specialized dictionaries to reason with abstract concepts, such as perceptions about the economy or abuse on social media. These dictionaries allow researchers to impart domain knowledge and n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.15172
Autor:
Wu, Patrick Y., Mebane Jr, Walter R.
Political activity on social media presents a data-rich window into political behavior, but the vast amount of data means that almost all content analyses of social media require a data labeling step. However, most automated machine classification me
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.11526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The aggregation of knowledge embedded in large language models (LLMs) holds the promise of new solutions to problems of observability and measurement in the social sciences. We examine this potential in a challenging setting: measuring latent ideolog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::217042e94ba8d80b309574c7d2216234
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.