Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Wu, Meng Shan Sharon"'
Publikováno v:
Tourism Review, 2020, Vol. 76, Issue 2, pp. 427-438.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-08-2019-0335
Publikováno v:
International Marketing Review, 2019, Vol. 37, Issue 4, pp. 713-734.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-04-2019-0114
Autor:
Li, Stacey a, Modi, Pratik b, Wu, Meng-Shan (Sharon) a, Chen, Cheng-Hao (Steve) c, Nguyen, Bang d, ⁎
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change February 2019 139:303-310
Publikováno v:
The Bottom Line, 2018, Vol. 32, Issue 1, pp. 16-46.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BL-09-2018-0038
Autor:
Chaney, Isabella a, Hosany, Sameer a, Wu, Meng-Shan Sharon b, Chen, Cheng-Hao Steve c, Nguyen, Bang d, e, ∗
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior September 2018 86:311-318
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Luxury Fashion Retail Management; 2017, p19-48, 30p
Autor:
Wu, Meng-Shan Sharon1, Chaney, Isabella2, Chen, Cheng-Hao Steve3, Nguyen, Bang4, Melewar, T.C.5
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal. 2015, Vol. 18 Issue 3, p298-319. 22p.