Zobrazeno 1 - 10
of 784
pro vyhledávání: '"Wu, JieYing"'
Autor:
Wu, Jieying1,2,3 (AUTHOR), Zhang, Gan1,2,3 (AUTHOR), Zhang, Linjing1,2,3 (AUTHOR), Ye, Shan1,2,3 (AUTHOR), Huang, Tao4,5 (AUTHOR) huangtao@bjmu.edu.cn, Fan, Dongsheng1,2,3 (AUTHOR) dsfan2010@aliyun.com
Publikováno v:
Scientific Reports. 7/26/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Huang, Xin1 (AUTHOR), Wu, Jieying1 (AUTHOR), Zhang, Nan1 (AUTHOR), Teng, Jinghong1 (AUTHOR), Yang, Qiong1,2,3 (AUTHOR), Zhang, Yingshuang1 (AUTHOR), Yin, Tielun1 (AUTHOR), Zhou, Wen4,5 (AUTHOR), Fan, Dongsheng1,2,3 (AUTHOR) dsfan2010@aliyun.com, Ye, Shan1,2,3,6 (AUTHOR) yeshanbysy@163.com
Publikováno v:
CNS Neuroscience & Therapeutics. Jul2024, Vol. 30 Issue 7, p1-6. 6p.
Autor:
Luo, Li, Zhu, Tong, Lu, Xin, Li, Bo, Zhang, Qiong, Li, Dandan, Wu, Jieying, Tian, Yupeng, Ma, Shao, Tian, Xiaohe
Publikováno v:
In Dyes and Pigments January 2024 221
Publikováno v:
In Arabian Journal of Chemistry August 2023 16(8)
Autor:
Zhou, Xiaoya, Huang, Li, Wu, Jieying, Qu, Yuhua, Jiang, Hua, Zhang, Jinqiu, Qiu, SiYuan, Liao, Can, Xu, Xiang, Xia, Jianchuan, Lian, Qizhou
Publikováno v:
In Biomedicine & Pharmacotherapy February 2022 146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhu, Tong, Yang, Guanqing, Liu, Xiaolu, Xiang, Pan, Yang, Zhenghui, Zhang, Sijing, Chen, Juan, Wang, Hong, Campos de Souza, Senio, Zhang, Zhongping, Zhang, Ruilong, Tian, Yupeng, Wu, Jieying, Tian, Xiaohe
Publikováno v:
In Biosensors and Bioelectronics 15 April 2021 178
Autor:
Pan, Xinjian, Wu, Jieying, Li, Zhili *, Zhang, Chongfu *, Deng, Chunjian *, Zhang, Zhi, Wen, Heping, Gao, Qingguo, Yang, Jianjun, Yi, Zichuan, Yu, Miao, Liu, Liming, Chi, Feng, Bai, Pengfei
Publikováno v:
In Optik March 2021 230
Autor:
Wu, Jieying, Ye, Lupeng
H&M has been in China for three years. The consumers in China are still enthusiastic with this brand when the first store in the capital city, Beijing. In this paper, we use the concept of brand identity and brand image and outline a conceptual model
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hig:diva-4966