Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Wu, Chia Cheng"'
Publikováno v:
In Journal of Environmental Management 1 October 2014 143:208-213
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Tsai-Ning, Wuu, Dong-Sing, Wu, Chia-Cheng, Horng, Ray-Hua, Wei, Hsiao-Fen, Jiang, Liang-You, Lee, Hung-Uang, Chang, Yu-Yang
Publikováno v:
In Vacuum 2010 84(12):1444-1447
Publikováno v:
In Thin Solid Films 2009 517(14):4179-4183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
WU, CHIA-CHENG, 吳佳澄
107
Objectives: Taiwan is confronted with the issue of being an ageing society. Falls can be a significant factor in affecting health and independence in the elderly and may lead to physical injury, decline in one’s function and even death whi
Objectives: Taiwan is confronted with the issue of being an ageing society. Falls can be a significant factor in affecting health and independence in the elderly and may lead to physical injury, decline in one’s function and even death whi
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/32n84f
Autor:
Wu, Chia-Cheng, 吳佳承
107
While all countries in the world are actively investing in BIM applications, the PCC set up a BIM promotion platform for public works in May 2014, and actively promoted BIM technology into various public works. Chunghwa Post Company is a pub
While all countries in the world are actively investing in BIM applications, the PCC set up a BIM promotion platform for public works in May 2014, and actively promoted BIM technology into various public works. Chunghwa Post Company is a pub
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/k6y7w7
Publikováno v:
In Blood 1 February 2003 101(3):970-976
Autor:
WU, CHIA-CHENG, 吳佳橙
106
This study investigated the effects of disrupt-then-reframe (DTR) technique. This technique generates the inconsistence between advertising contents and the product, which further generates consumers’ novel experience. Due to this novel ex
This study investigated the effects of disrupt-then-reframe (DTR) technique. This technique generates the inconsistence between advertising contents and the product, which further generates consumers’ novel experience. Due to this novel ex
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/um9bej