Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Written Reflections"'
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 23, Iss 2 (2023)
This study examines the perceptions of first-year, mathematics graduate teaching assistants (GTAs) participating in a six-week summer course designed to deepen their knowledge of collegiate mathematics teaching practices before being assigned to inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c22cc7d638ac46d5a606ec0ac435ec2d
Publikováno v:
Journal of Public Health Research, Vol 9, Iss s1 (2020)
Background Disruptions due to the COVID-19 pandemic have forced medical schools around the world to adapt. Major changes in curriculum delivery during the pandemic have impacted medical students’ professional development. We assess undergraduate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2b2740476094a48b26202a92338a6b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Watson, Marilyn, author
Publikováno v:
Learning to Trust : Attachment Theory and Classroom Management, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190867263.003.0009
Autor:
Gudonis, Vytautas, Gudinavičius, Benas
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. (110):115-122
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=28647
Publikováno v:
Journal of Public Health Research
Journal of Public Health Research, Vol 9, Iss s1 (2020)
Journal of Public Health Research, Vol 9, Iss s1 (2020)
Background: Disruptions due to the COVID-19 pandemic have forced medical schools around the world to adapt. Major changes in curriculum delivery during the pandemic have impacted medical students’ professional development. We assess undergraduate m
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 191:1048-1053
Teacher training institutions have a mission of high responsibility to train competitive educators for change and future schools. Researchers highlight the need for relation between theory and practice as well as interaction between personal and prof
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guseva, Elīza
Studentu pašvirzība tiek noteikta pēc tādiem faktiem, kā studentu spēja domāt kritiski, vēlme mācīties patstāvīgi un viņiem piemīt ieradums un tieksme uz pašrefleksiju. Ar pašmācībām tiek pieņemts, ka audzēkņi ir motivēti māc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2360::ee46f0effe0853d5aac453626baa33c5
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35063
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35063