Zobrazeno 1 - 10
of 5 224
pro vyhledávání: '"Written French"'
The automatic annotation of direct speech (AADS) in written text has been often used in computational narrative understanding. Methods based on either rules or deep neural networks have been explored, in particular for English or German languages. Ye
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.15634
Autor:
Jan Lindschouw
Publikováno v:
Globe, Vol 17 (2023)
This article investigates the acquisition of grammatical and discursive competence by Danish second language (L2) learners of French in the transition between the last year of the Danish secondary school (gymnasium) and the first year at university.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2e788caf13543d1ba1101caa1cdb3a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Alter - European Journal of Disability research, Revue européenne de recherche sur le handicap July 2021 15(3):203-215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angela Chambers, Victoria Kelly
Publikováno v:
Teanga: The Journal of the Irish Association for Applied Linguistics, Vol 21 (2019)
This study is based on data provided by a corpus 1,144,668 words of contemporary written standard French of a semi-specialized nature, consisting of journalistic texts relating to the introduction of the Euro. The aim is to investigate the potential
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef06cae913b04c13aaf0f914492e40e3
Autor:
Rockwell, Elsie
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2012 Oct 01. 47(4), 382-403.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23317748
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.