Zobrazeno 1 - 10
of 618
pro vyhledávání: '"Writing to learn"'
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 24, Iss 3 (2023)
ABSTRACTLogistical challenges in large enrollment classes are often mentioned as obstacles to active learning. Writing is an integral part of being a scientist and is often one of the first tools considered by STEM instructors to increase student eng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c546e95c17cc43d296c7e1b7f756928c
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
The writing-to-learn (WTL) literature is varied in how assignments are structured and implemented in the classroom, making it difficult for instructors to identify how to incorporate writing effectively. Drawing on the WTL literature, the MWrite prog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a21457b9ddd44c859b4dee7e8ad522d0
Publikováno v:
Journal of Linguistics and Language Teaching, Vol 13, Iss 2, Pp 149-177 (2022)
Building on previous research, this study explored differences in university professors’ perceptions about writing from the beginning to the end of the baccalaureate experience across five common disciplines including biology, business, computer sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cef36a74fb104ff8ac68acac0966dcd4
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
In the present study, effects of Genre Writing instruction added with planning and revising activities (GWPR) are investigated in teacher education. This type of instruction was considered promising because it appeared to lead to positive effects on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db241a19ea464ea9970e0a1d8d414b0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mechanism comics as a task in a written exam in organic chemistry for pre-service chemistry teachers
Autor:
Hermanns Jolanda, Kunold Helen
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 4, Iss 3, Pp 259-269 (2022)
In this paper, we describe and evaluate a study on the use of mechanism comics for writing solutions to a task in a written exam for the course “Organic Chemistry I for Pre-Service Chemistry Teachers.” The students had to design a reaction mechan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7afa967d3aaa4f348a3127b4dfcb61de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.