Zobrazeno 1 - 10
of 225
pro vyhledávání: '"Writing tasks"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionImproving task motivation can reduce anxiety and enhance the efficiency of second language (L2) learning. However, previous research has not determined whether the relationship between task motivation and anxiety is unidirectional facilit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e9e86d0273f4200ad8a25cff474eaf0
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Pendidikan Fisika Al-Biruni, Vol 11, Iss 2, Pp 219-230 (2022)
Problem-solving Skills and Reading-Writing Literacy are two necessary things students must have to compete in the 21st century. This study aims at determining the effectiveness of Problem-based Learning with Integrated Reading and Writing tasks to im
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6c1dcad366f4e2799927e0bc9263d55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 5, Iss 1, Pp 1-29 (2020)
Abstract Writing is considered a very complicated task for many EFL students and Iranian EFL learners have many problems in this regard. Present study through a mixed method design, attempted to investigate the effect of Structured Collaborative (SC)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3197be8615e54bcd95c38231aadfa36c
Publikováno v:
Journal of English Language Pedagogy and Practice, Vol 12, Iss 25, Pp 1-31 (2020)
Correlational studies supporting the link between learners’ multiple intelligences and their learning are superseded by interventionist attempts to explore direct applications of Multiple Intelligence (MI) Theory in language teaching and learning.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89dae78e4d544802ad541e2799638acf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trisevgeni Liontou
Publikováno v:
Languages, Vol 8, Iss 1, p 3 (2022)
Analysing writing development as a function of foreign language competence is important in secondary school children because the developmental patterns are strongest at a young age when successful interventions are needed. Although a number of resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9d41cf1917d47a8aaba4963ba298d98
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2019, Vol. 18, Issue 4, pp. 464-477.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-10-2018-0086