Zobrazeno 1 - 10
of 1 260
pro vyhledávání: '"Writing development"'
Autor:
Navvab Hedayati, Mohammad Khoorsand
Publikováno v:
REiLA, Vol 6, Iss 1, Pp 21-37 (2024)
Assessment literacy in EFL education has been a growing area of interest, yet there is a lack of experimental research on assessment strategies for writing skills. This study aims to explore the impact of assessment as learning on writing development
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14f12e78cb4e471c876b1373b2bc4651
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
In the realm of Cultural-Historical Theory, A. Luria suggested writing as a model of a complex system of higher mental function, since that function is based on various psycho-physiological mechanisms, including processing of audial and visual inform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cd38bfc43e948209bacac406ece4622
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diana Mazgutova, Gareth McCray
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 7 (2023)
Revision is a fundamental part of the writing process and is particularly important in the production of high-quality academic writing. This study is an exploratory examination of changes in revision behavior, as measured by keystroke logging softwar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c10daeda1cf450390b7162bc7566093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.