Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Writing Guidelines"'
Autor:
Consuelo Soto, Séverin Lions, Gabriel Ortega, Melissa Arjona, María Paz Blanco, Pablo Dartnell
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Multiple-choice tests are widely used to measure learning outcomes. Consequently, constructing high-quality test items is critical, and many authors have advanced item-writing guidelines. One frequently mentioned guideline is to arrange the response
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/523902b621f841fdadcd6df60d717da9
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 14, Iss 6, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Many journals have strict word limits, and authors therefore spend considerable time shortening manuscripts. Here, we provide pointers for efficiently doing so while retaining key content. We include general guidance, tips for condensing the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/472e055cbdc04a1a81464811dc6e1b3f
Autor:
Abba Khalid Abdullahi, Ibrahim Seneire Fatima, Umar Abdurrahman, Salihu Isa Sa’adatu, Abubakar Bukhari Hafsat, Haruna Abdullahi Abdulrasheed, Umar Abubakar, Igashi Dorcas, Sanni Hameed Kehinde, Adam Ibrahim Bashir, Muhammad Kabir Musa
Publikováno v:
INNOVATIONS in Pharmacy, Vol 14, Iss 1 (2023)
Introduction: The issues of incorrectness and incompleteness for written prescriptions may result to dispensing errors and unintended outcomes of care. The objective of the study was to assess the legibility of handwritten prescriptions and adherence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c735b5cece74f3eba5fdf9a0e7627d5
Autor:
Ana Belén Salamanca Castro
Publikováno v:
NURE Investigación, Vol 19, Iss 121 (2022)
Sin lugar a dudas, el lenguaje es un potente instrumento de comunicación social y permite la adquisición de conocimientos y el desarrollo de nuevas formas de pensamiento. El lenguaje forma parte de la cultura y, por tanto, de los conocimientos y la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d9308d89c394492ad0b719aa585e795
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Świst, Karolina
Publikováno v:
EDUKACJA. 134(3):79-99
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=471062
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2014 Jan 01. 82(2), 168-183.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594407
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giulia Casu, Carmen García-García
Publikováno v:
Psicología Educativa: Revista de los Psicólogos de la Educación, Vol 25, Iss 1, p 43 (2018)
Multiple-choice items are extensively used across different assessment contexts. A crucial requirement for ensuring their validity is their correct development, and a number of item-writing guidelines have been proposed that support item developers.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cf1d0e9c05d465ba1cadfb3451cbccb