Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Writing Disabilities"'
Autor:
Lucas Muñoz-López, Borja Fernández-García-Valdecasas, Slava López-Rodríguez, María Blanca Sánchez-Barrera
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 15 (2024)
AbstractWriting involves the activation of different processing modes than reading comprehension, and therefore the level of activation varies depending on the moment and the task.Objectivesto analyze the profiles in terms of the proposed coding from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08dc0f84ecfa4be0a54931ca05e22ebf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stoyanova, Mariyana
Publikováno v:
Педагогически форум / Pedagogical Forum. (3):69-83
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1119431
Autor:
Vogels, Benjamin
Vertrauen in die Korrektheit der Arbeitsweise einer AI-Anwendung ist von äußerster Wichtigkeit für ihre Akzeptanz. Derzeit ist es fast unmöglich, die internen Vorgänge eines neuronalen Netzwerkes nachzuvollziehen um zu verstehen, wie ein Ergebni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::51271b5240fdc1204029e712af7a874e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Štabec, Kristina
Razvoj čitanja jedan je od glavnih postignuća u nižim razredima uz koji se veže i razvoj pisanja. Čitanje podrazumijeva kompleksnu kognitivnu aktivnost koja se prožima kroz svaki nastavni sat. Od učenika se očekuje da pročitaju veliki broj t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4130::8f43bcbce118c03e7f803b9c97bf00ef
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
Autor:
Oksjö, Marina
The aim of this study is to describe and analyze how teachers can create participation in the work of classroom blogs for students in language-, reading- and writing difficulties. Another aim is also to see what challenges and possibilities it brings
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-67891
Autor:
Oksjö, Marina
The aim of this study is to describe and analyze how teachers can create participation in the work of classroom blogs for students in language-, reading- and writing difficulties. Another aim is also to see what challenges and possibilities it brings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b480eba36669b63dec9689a6919d70ba
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-67891
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-67891
Autor:
Rasmussen, Moa
I så gott som alla klassrum finns det elever i olika typer av läs- och skrivsvårigheter och det är lärarens uppdrag att hjälpa dessa elever att utveckla sin skrivning och läsning genom de anpassningar och med det stöd de behöver. Det föreby
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a558637a5209678bfa39fae45c4bcaa2
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-30977
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-30977