Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Wright, Micah C"'
Autor:
Stewart, Joseph A. E., van Mantgem, Phillip J., Young, Derek J. N., Shive, Kristen L., Preisler, Haiganoush K., Das, Adrian J., Stephenson, Nathan L., Keeley, Jon E., Safford, Hugh D., Wright, Micah C., Welch, Kevin R., Thorne, James H.
Publikováno v:
Ecological Applications, 2021 Apr 01. 31(3), 1-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27029211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stewart, Joseph AE, van Mantgem, Phillip J, Young, Derek JN, Shive, Kristen L, Preisler, Haiganoush K, Das, Adrian J, Stephenson, Nathan L, Keeley, Jon E, Safford, Hugh D, Wright, Micah C, Welch, Kevin R, Thorne, James H
Publikováno v:
Ecological applications : a publication of the Ecological Society of America, vol 31, iss 3
Large, severe fires are becoming more frequent in many forest types across the western United States and have resulted in tree mortality across tens of thousands of hectares. Conifer regeneration in these areas is limited because seeds must travel lo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8feb9756764cf8ada34e404e60cd9fae
https://escholarship.org/uc/item/8jq378z1
https://escholarship.org/uc/item/8jq378z1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Learning; Jan2015, Vol. 19 Issue 1, p1-12, 12p