Zobrazeno 1 - 10
of 1 035
pro vyhledávání: '"Wright, JA"'
Autor:
Alehegn E, Gebreyohanns A, Berhane BW, Wright JA, Hundie GB, Geremew RA, Gorems K, Gebreyohannes Z, Amare M, Abebaw Y, Diriba G, Zerihun B, Gebremichael AW, Kassa M, Gize A
Publikováno v:
Infection and Drug Resistance, Vol Volume 16, Pp 5511-5522 (2023)
Elias Alehegn,1,2 Alganesh Gebreyohanns,1 Bereket Woldeab Berhane,3 Jayne A Wright,4 Gadissa Bedada Hundie,1 Rozina Ambachew Geremew,1 Kasahun Gorems,1 Zenebe Gebreyohannes,1 Misikir Amare,5 Yeshiwork Abebaw,5 Getu Diriba,5 Betselot Zerihun,5 Amanuel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25925a8f459843eba5de97bfe1e4068e
Autor:
Sakai, J, Cammarota, E, Wright, JA, Cicuta, P, Gottschalk, RA, Li, N, Fraser, IDC, Bryant, CE
TLR4 signalling through the MyD88 and TRIF-dependent pathways initiates translocation of the transcription factor NF-κB into the nucleus. In cell population studies using mathematical modeling and functional analyses, Cheng et al. suggested that LPS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::031927966185a19b76fe1befb8ae07ff
Autor:
Wright JA (AUTHOR)
Publikováno v:
Pediatric Nursing. Nov/Dec2006, Vol. 32 Issue 6, p583-586. 4p.
Publikováno v:
Annals of the Royal College of Surgeons of England; 2018, Vol. 100 Issue 8, p591-597, 7p
Objective To determine how data on water source quality affect assessments of progress towards the 2015 Millennium Development Goal (MDG) target on access to safe drinking-water. Methods Data from five countries on whether drinking-water sources comp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______305::150f7d4842abc6febc6f114acac21c10
https://surrey.eprints-hosting.org/242883/
https://surrey.eprints-hosting.org/242883/
Publikováno v:
Journal of learning disabilities. 26(1)
Children suffering cardiac arrest (CA) are not uncommon in certain pediatric populations. Due to the increasing survival rates of child CA patients, there is a growing interest in, and concern for, their long-term intellectual, academic, emotional, a
Publikováno v:
International Journal of Language & Communication Disorders. Jan-Feb2006, Vol. 41 Issue 1, p83-94. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.