Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Wrennall, J."'
Autor:
Coceski, M, Stargatt, Robyn, Sherwell, S, Abu-Rayya, Hisham, Reid, SM, Reddihough, DS, Wrennall, J, Hocking, Darren
Aim: This 10-year follow-up study examined cognitive change in a cohort of children with cerebral palsy from preschool to adolescence at the group and individual levels. Methods: The Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence was administer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0617a63309afa2add0612fa7d2c15489
Autor:
Coceski, M, Hocking, Darren, Reid, SM, Abu-Rayya, Hisham, Reddihough, DS, Wrennall, J, Stargatt, Robyn
Objective: To examine the influence of subtests that require fine motor responses on measures of intellectual ability, and compare three approaches to minimizing motor demands while assessing cognitive abilities in adolescents with cerebral palsy (CP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::65eafd8ba1160bd800589723fcb2f5a2
Autor:
Coceski, M, Hocking, Darren, Abu-Rayya, Hisham, Sherwell, S, Reid, SM, Reddihough, DS, Wrennall, J, Stargatt, Robyn
Background: The most commonly used intelligence tests – the Wechsler Scales – do not provide standardised procedures for assessing children with motor impairment, and as a result, may underestimate the intelligence quotient (IQ) of young people w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::134822fd9b2c0d981d93daa960d8d038
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis October 2023 22 Supplement 3:S90-S90
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis October 2023 22 Supplement 3:S82-S82
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis November 2021 20 Supplement 2:S256-S256
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis November 2021 20 Supplement 2:S260-S260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.