Zobrazeno 1 - 10
of 692
pro vyhledávání: '"Wren, C."'
Autor:
Wren, C. Michael
This dissertation examines the theological writing and preaching of Robert Boyte Crawford Howell, Southern Baptist pastor, editor, author, and denominational leader in the mid-nineteenth century. It argues that Howell promoted Baptist denominational
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10392/445
Publikováno v:
Education + Training, 2008, Vol. 50, Issue 3, pp. 231-243.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00400910810874008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wren C. Thomas
Kidnapped and held for ransom for 18 days by Nigerian pirates, Captain Wren Thomas suffered horrors, bringing to life the reality of modern-day pirating. Faith carried him during and after captivity, a beloved PTSD (Post Traumatic Stress Disorder) se
Autor:
Moorthie, Sowmiya, Blencowe, Hannah, Darlison, Matthew W, Lawn, Joy, Morris, Joan K, Modell, Bernadette, Congenital Disorders Expert Group, Bittles, AH, Blencowe, H, Christianson, A, Cousens, S, Darlison, MW, Gibbons, S, Hamamy, H, Khoshnood, B, Howson, CP, Lawn, J, Mastroiacovo, P, Modell, B, Moorthie, S, Morris, JK, Mossey, PA, Neville, AJ, Petrou, M, Povey, S, Rankin, J, Schuler-Faccini, L, Wren, C, Yunnis, KA
Congenital anomaly registries have two main surveillance aims: firstly to define baseline epidemiology of important congenital anomalies to facilitate programme, policy and resource planning, and secondly to identify clusters of cases and any other e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::448332bef0f39dffec1f5526fd9091a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.