Zobrazeno 1 - 10
of 268
pro vyhledávání: '"Wragg, J."'
Autor:
Armstrong, G. S. J., Clarke, D. D. A., Benda, J., Wragg, J., Brown, A. C., van der Hart, H. W.
Publikováno v:
Phys. Rev. A 100 063416 (2019)
Recent experiments [D. Pengel, S. Kerbstadt, L. Englert, T. Bayer, and M. Wollenhaupt, \href{https://journals.aps.org/pra/abstract/10.1103/PhysRevA.96.043426}{{\PRA} {\bf 96} 043426 (2017)}] have measured the photoelectron momentum distribution for t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.08133
Publikováno v:
Phys. Rev. A 98 043419 (2018)
We present an analysis of the appearance of the Cooper Minimum in singly ionized argon in both the photoionization cross-section (PICS) and high-harmonic generation (HHG) spectrum. We employ two computational approaches based on the same R-matrix tec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.06906
Autor:
Gunn, D.A., Chambers, J.E., Dashwood, B.E., Lacinska, A., Dijkstra, T., Uhlemann, S., Swift, R., Kirkham, M., Milodowski, A., Wragg, J., Donohue, S.
Publikováno v:
In Construction and Building Materials 10 May 2018 170:668-678
Publikováno v:
ASE International Journal
Differentiation has been one of the main teaching strategies used to support inclusion in the classroom when teaching a diverse class of pupils who vary in ability and needs. In England, the Teachers’ Standards 5 (DFE, 2021) is clear that teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8bbd8c0d7c825b06bf8e2647cae29589
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37216/7/37216-MAGAJI-We-need-to-talk-about-differentiation.pdf
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37216/7/37216-MAGAJI-We-need-to-talk-about-differentiation.pdf
Publikováno v:
ASE International Journal
Mastery learning is not a new concept, as it has been around for many years and will continue to feature in the educational scene as educators explore how it can be utilised to promote learning, despite the varying views regarding its impact on pupil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2462affbbaa33b915a3c03787391d61c
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37215/7/37215-MAGAJI-How-can-Mastery-learning-promote-inclusion-in-the-science-classroom.pdf
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37215/7/37215-MAGAJI-How-can-Mastery-learning-promote-inclusion-in-the-science-classroom.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benda, Jakub, Gorfinkiel, Jimena, Mašin, Zdeněk, Armstrong, G. S. J., Brown, A. C., Clarke, D. D. A., van der Hart, H. W., Wragg, J.
The ab initio R-matrix with time method has recently been extended to allow simulation of fully nonperturbative multielectron processes in molecules driven by ultrashort arbitrarily polarized strong laser fields. Here we demonstrate the accuracy and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::292e2c65d71c29cc5881fbb87a6e5f21
http://oro.open.ac.uk/73770/1/Molecular_RMT.pdf
http://oro.open.ac.uk/73770/1/Molecular_RMT.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.