Zobrazeno 1 - 10
of 2 505
pro vyhledávání: '"Work-family border theory"'
Autor:
ÖZDEMİR, İsmail1 ismail.ozdemir@gedik.edu.tr
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Oct2023, Vol. 22 Issue 88, p1392-1407. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mobile Media & Communication. 10:510-530
The development of mobile communication technologies and their associated professional usage within the domestic (nonwork) sphere proves challenging to understand and to establish work–life balance. To understand the foundational decisions to incor
Autor:
Leung, Louis, Zhang, Renwen
Publikováno v:
Telematics & Informatics; Feb2017, Vol. 34 Issue 1, p385-396, 12p
Autor:
Louis Leung, Renwen Zhang
Publikováno v:
Telematics and Informatics. 34:385-396
The penetration of telecommuting in Hong Kong has risen to 25% in 2015 from 3% in 2000.The more ICT used to work at home, the greater flexibility and permeability at home domain.Low flexibility and high permeability, not ICT use, had stronger influen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clark, Sue Campbell1 sueclark@uidaho.edu
Publikováno v:
Human Relations. Jun2000, Vol. 53 Issue 6, p747-770. 24p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
James Linington, Fiona M. Donald
Publikováno v:
South African Journal of Psychology. 38:659-671
Research on the work/family interface has largely focused on women. Relatively little is known about how men conceptualise their roles at work and at home, the work/family conflict they experience, and how this relates to their life satisfaction. Gen
Autor:
Carol Mutch, Hannah McKnight
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 7, Iss 1, Pp 100401- (2023)
This article draws data from a wider research project that focused on New Zealand and Australian schools’ experiences of delivering education during the COVID-19 pandemic. In this article, we share the stories of 21 classroom teachers as they navig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b115d9ab261f41e4a888ba5ec68da83c