Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Work interval"'
Autor:
Tiago André Freire Almeida, Dalton Müller Pessôa Filho, Mário Cunha Espada, Joana Filipa Reis, Andrei Sancassani, Danilo Alexandre Massini, Fernando Jorge Santos, Francisco Besone Alves
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 12 (2021)
This study analyzed whether 100- and 200-m interval training (IT) in swimming differed regarding temporal, perceptual, and physiological responses. The IT was performed at maximal aerobic velocity (MAV) until exhaustion and time spent near to maximal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ddd71acebab4ec889114d2a414fc200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tania Sánchez-Otero, José Luis Tuimil, Daniel Boullosa, Adrián Varela-Sanz, Eliseo Iglesias-Soler
Publikováno v:
RUC. Repositorio da Universidade da Coruña
instname
instname
Purpose To compare cardio-metabolic, perceptual and neuromuscular responses to an aerobic interval training (AIT) running session, with active (AR) vs. passive recovery (PR). Methods Eleven well-trained male distance runners (36.63 ± 6.93 years, 59.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eba410c175ae1ec78f976c18726530f6
https://hdl.handle.net/2183/30755
https://hdl.handle.net/2183/30755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Psychophysiology. 133:140-148
Objectives Affect experienced during high-intensity interval exercise (HIIE) is dependent on work-intensity, but the influence of increasing (low-to-high (L-H)) or decreasing (high-to-low (H-L)) work-intensity during HIIE remains unclear in adolescen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.